Etichete

marți, 18 mai 2010

Cum vă place?

So, în ce categorie vă încadraţi? Cumpărător la mall sau consumator de design? Preferaţi fuga dintr-un magazin în altul după produse de serie, care devin în mai puţin de o lună simple uniforme, sau cumpărăturile în linişte, pe-ndelete, în concept-store-uri? Cei care susţin deja involuntar comunitatea slow retail au fost în prima categorie. Condiţia este aproape obligatorie pentru a fi în cea de-a doua. Însă, odată ajunşi consumator de design (vestimentar) au descoperit că pot fi trataţi altfel decât atunci când făceau shopping în mall, prin prisma relaţiei directe creator-client. Avertisment: consumatorul nu se mai poate întoarce la nivelul cumpărătorului!!!

Un comentariu:

  1. am descoperit de curand ce inseamna sa fii consumator de design. am avut ocazia sa intalnesc un designer care mi-a vorbit despre rochiile pe care le creeaza, despre povestile pe care fiecare piesa in parte le are de transmis. in asemenea conditii ti se face drag de haine. altfel, ramane doar nevoia de a pune pe tine ceva care sa-ti stea bine. atat!

    RăspundețiȘtergere