Designerii crează pentru Colette şi apoi se mândresc cu asta. Au reuşit să intre, de-a lungul vremii, în Colette creatori cu tradiţie ca Alexander McQueen, Prada, Lanvin, Missoni, Marc Jacobs, Alexander Wang, Balenciaga sau Balmain, dar şi creatori de cool underground precum Comme de Garçon, Andrea Crews, Tao sau The German Frauleins. Bijuteriile de la Colette sunt ori extravagante ori foarte cool. Gadget-urile sau doar cool, nu neapărat şi utile.
Dar Colette nu caută cu îndârjire brand de lux sau underground, ci calitate, unicitate şi inspiraţie. Tocmai de aceea, Levi’s şi Reebok şi-au făcut loc la „streetwear” cu exmplare speciale din colecţiile lor de sneakers şi chiar şi H & M, într-o colaborare recentă cu Colette pentru o cauză nobilă.
Ar mai fi de spus că în cele trei etaje ale boutique-ului se găseşte şi un restaurant, dar şi un water bar, singurul din Paris, unde toată apa din colecţia H2O are acelaşi gust... de apă, dar etichetele celor aproximativ 90 de tipuri diferite de apă, adunate din toată lumea, sunt extrem de tentante.
Colette e mobilat minimalist, însă decorul se schimbă în săptămânal. Vitrinele Colette sunt un spectacol în sine şi, în general, sunt tematice.
În fine, politica e simplă: întotdeauna, fii nou, fresh, surprinzător şi în faţa celorlalţi! Ceea ce vă dorim şi vouă!
Frumos boutique, intr-adevar aproape inaccesibil.
RăspundețiȘtergereWater bar?! Ce interesant! Oare cat o costa un produs din colectia H2O, presupun ca e apa de firma...
RăspundețiȘtergere@monique: media e cam de 4 euro. Intra pe colette.fr. Etichetele iti iau ochii, intr-adevar.
RăspundețiȘtergere