Etichete

vineri, 18 iunie 2010

Burberry se lansează în beauty

Inspirată de clasicul trench al celebrei case britanice, colecţia Burberry Beauty va fi lansată chiar zilele acestea, după doi ani de muncă şi căutări ai designerului Christopher Bailey. Bailey recunoaşte că a avut mult de lucrat şi de căutat pentru o colecţie de make up şi beauty pe care şi-a dorit-o reprezentativă atât pentru Burberry cât şi pentru spiritul femeii londoneze. „Femeia Burberry poartă un machiaj subtil, nu are nici ochii, nici buzele supraexpuse, supraîncărcate”, a explicat designerul pentru The NewYork Times Style Magazine, adăugând că machiajul ar trebui să sporească feminitatea nu să fie un instrument de acoperire a ceea ce femeile percep a fi imperfecţiuni.
Colecţia cuprinde cam o sută de produse, iar tonurile, aşa cum v-aţi dat seama, sunt neutre şi subtile. Mai rămâne de văzut doar dacă designerul a pariat bine pe conservatorismul femeii Burberry în materie de makeup. Eşecuri în materie de colecţii beauty s-au văzut la case şi mai mari. Cu toate astea, Burberry are un avantaj: fanii „extremişti” ar cumpăra orice produs care are însemnat celebrul simbol ecosez al casei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu