Etichete

sâmbătă, 26 iunie 2010

Prima zi la 'Targul The big iSHOES'



















In prima zi de Targ am probat sandale si balerini, apoi am construit cuburile Vogue, ne-am uitat la papuceii de copii semnati Agatha Ruiz de la Prada, am ales perechea de pantofi cea mai colorata de la Irregular Choice si am defilat cu plicurile supradimensionate semnate de Albertina Ionescu impreuna cu Andra Clitan.

Duminica e a 2-a zi de Targ, tot in Carturesti! Tot maine Sepala si YvY Bags vor alege castigatorii in concursul de schite.

2 comentarii:

  1. Din pacate, nu am reusit sa ajung duminica la targ si sunt tare nerabdatoare in legatura cu castigatoarea/castigatorul concursului de schite.:D Postati asta pe blog, nu-i asa? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine a castigat concursul?

    RăspundețiȘtergere